Heb je een vraag?


Betaling en terugbetaling

  • Hoe kan ik zien welke betaalmethode ik heb gekozen?
    - "Als je inlogt op je account in de Qliros app of via hun website, vind je alle informatie met betrekking tot je betaling."
  • Ik heb de verkeerde betaalmethode gekozen, kan ik die nog wijzigen?
    - "Helaas hebben we geen mogelijkheid om betaalmethoden bij te werken voor een reeds geplaatste bestelling. Als je vragen hebt over je betaling, mag je altijd contact opnemen met onze betalingsprovider Qliro"
  • Er is nog geen geld van mijn rekening afgeschreven, is mijn bestelling wel aangekomen?
    - "Als er geen geld van je rekening is afgeschreven of gereserveerd, kan het zijn dat je bestelling niet is doorgegaan of dat je ervoor hebt gekozen om een deelbetaling te doen of te betalen via een factuur. Neem hier contact op met onze klantenservice dan helpen wij je."
  • Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
    - "Je kunt betalen met: iDeal, PayPal, Trustly, factuur via Paysafe, kaartbetaling (VISA, Mastercard en American Express) en CAIA Cosmetics cadeaubonnen"

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling krijg?
    - "We proberen je zo snel mogelijk terug te betalen, maar in ieder geval binnen 30 dagen. Vanaf het moment dat we de informatie voor een terugbetaling hebben ingevoerd duurt de kaartbetaling ongeveer 2-5 werkdagen, Trustly komt uiterlijk de volgende dag binnen, een factuur wordt direct gecorrigeerd en de deelbetaling is bijgewerkt wanneer je de factuur ontvangt."
  • Hoe betaal ik met cadeaubonnen?
    - "Bij het afrekenen voer je het nummer van je cadeaubon in. Er is een veld bij het afrekenen waar je de code invoert."
  • Waar is mijn factuur?
    - "Je ontvangt de factuur per e-mail wanneer je pakket vanuit ons magazijn is verzonden. Als je de factuur niet hebt ontvangen, kun je ook inloggen op je Qliro-account of hier contact opnemen met onze klantenservice."

  • Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen, wat moet ik doen?
    - "Het kan tot 30 dagen duren voordat we terugbetalingen verwerken. Neem hier contact op met onze klantenservice als die tijd voorbij is, dan controleren wij je terugbetaling."
  • Mijn betaling is doorgegaan, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
    - "Controleer je map met ongewenste e-mail om te zien of het daar terecht is gekomen. Als dat niet het geval is, neem dan hier contact met ons op en wij helpen je verder."
  • Waarom werkt mijn kaart niet?
    - "Er kunnen verschillende redenen zijn, maar één tip is om in te loggen bij je internetbank en te controleren of je kaart geactiveerd is voor internetaankopen."
  • Wanneer schrijven jullie de betaling voor mijn bestelling af?
    - "Je betaling wordt geactiveerd wanneer je pakket vanuit ons magazijn wordt verzonden."

Levering

  • Wat is de levertijd voor mijn bestelling?
    - "Onze levertijd is 2-7 werkdagen binnen Scandinavië. En ongeveer 10 werkdagen buiten Scandinavië."
  • Kan ik kiezen voor expreslevering?
    - "Het is op dit moment niet mogelijk om te kiezen voor een expreslevering."
  • Kan ik mijn pakket volgen?
    - "Ja. Toen je pakket vanuit ons magazijn werd verzonden, heb je een e-mail met een trackinglink gekregen om je pakket te kunnen volgen."
  • Hoe weet ik wanneer mijn pakket uit het magazijn is verzonden?
    - "Wanneer je pakket vanuit het magazijn wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de mededeling dat je pakket naar je onderweg is, samen met een trackinglink om je pakket te volgen."
  • Uit welke verzendopties kan ik kiezen?
    - "Bij caiacosmetics.nl kunt u kiezen voor DHL."
  • Mijn pakket heeft transportschade opgelopen, wat moet ik doen?
    - "Neem hier contact op met onze klantenservice en stuur bij voorkeur een foto mee waarop te zien is hoe het pakket beschadigd is, dan helpen wij je graag verder."
  • Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er ontbreekt een product
    - "Neem hier contact op met onze klantenservice en wij zullen je helpen."
  • Moet ik de douane betalen om mijn pakket te ontvangen?
    - "Nee. Voor alle landen waar we leveren, is het belastingvrij."
  • Wat gebeurt er als ik mijn pakketje niet ophaal?
    - "Als je je pakket niet bij je ophaalpunt ophaalt, wordt het na 7 dagen automatisch naar ons teruggestuurd. Wij brengen dan een vergoeding van 25 EURO in rekening voor niet-opgeëiste pakketten. Bekijk hier onze aankoopvoorwaarden"
  • Ik heb per ongeluk mijn sms-bericht verwijderd met daarin de code om mijn pakket op te halen
    - "Je kunt naar het ophaalpunt gaan en de laatste vier cijfers van de trackinglink (die je per e-mail hebt ontvangen) opgeven samen met een ID als ze hier om vragen. Je kunt natuurlijk ook hier contact opnemen met onze klantenservice"
  • Kost de verzending voor mijn bestelling iets?
    - "We verzenden gratis boven een bepaald aankoopbedrag. Als je onder dit bedrag winkelt of een andere verzendmethode kiest dan het gratis alternatief, worden verzendkosten in rekening gebracht."
  • Aan welke landen levert CAIA Cosmetics?
    - Europa: België, Bosnië-Herzegovina, Cyprus, Denemarken, Engeland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Duitsland, Hongarije, Åland en Oostenrijk

    - VS, Canada, Australië
  • Hoeveel moet ik besteden om gratis verzending op mijn bestelling te ontvangen?
    - 25 euro op caiacosmetics.nl
  • Mijn order is niet geleverd?
    - "Toen je pakket vanuit ons magazijn werd verzonden, heb je een e-mail met een trackinglink gekregen om je pakket te kunnen volgen. Als je jouw pakket niet kunt vinden via de trackinglink, kun je hier contact met ons opnemen"

  • Er staat dat mijn bestelling is afgeleverd, maar ik heb hem niet ontvangen.
    - "Probeer de link te verversen. Soms wordt de link een paar dagen voordat het pakket wordt geleverd al bijgewerkt. Als je het pakket na een paar dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan hier contact met ons op en wij helpen je verder."

Mijn bestelling

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
    - "Controleer of het in de map met ongewenste mail is beland. In het geval van lanceringen en grote drukte op de website, kan het ook enige tijd duren voordat je de orderbevestiging krijgt. Als je de orderbevestiging de dag na een aankoop nog niet hebt ontvangen, neem dan hier contact met ons op en wij sturen hem naar je op."
  • Ik wil een product toevoegen aan mijn bestelling, hoe doe ik dat?
    - "Het is niet mogelijk om een product toe te voegen aan een reeds geplaatste bestelling. Je bent van harte welkom om een nieuwe bestelling te plaatsen."
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    - "Je kunt ons altijd hier e-mailen, dan wij helpen je graag om te controleren of het mogelijk is. Dat is echter geen garantie."
  • Kan ik het adres of andere informatie op mijn bestelling wijzigen?
    - "Je kunt ons altijd hier mailen om te controleren of dat mogelijk is. Als de bestelling al is verwerkt, is dit helaas niet meer mogelijk."
  • Ik heb het verkeerde product ontvangen of mis een product in mijn bestelling, wat moet ik doen?
    - "Wij betreuren het dat je het verkeerde product hebt ontvangen of een product mist. Mail onze klantenservice hier en wij zullen je helpen."
  • Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?
    - "Het spijt ons echt heel erg. Stuur hier een e-mail naar onze klantenservice met een beschrijving van wat er mis is aan het product, samen met een foto of video die het defect laat zien, dan helpen wij je verder."
  • Ik wil de betaalmethode wijzigen
    - "Het is helaas niet mogelijk om de betaalmethode te wijzigen nadat je een bestelling hebt geplaatst. Als je vragen hebt over je betaling, mag je altijd hier contact opnemen met onze betalingsprovider Qliro"
  • Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik met mijn factuur?

    - "Je kunt de factuur altijd uitstellen via Qliro of contact met ons opnemen, dan helpen wij je daarbij."

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
    - "Wij hebben een levertijd van 2-7 werkdagen. Als je jouw bestelling na die tijd nog niet hebt ontvangen, neem dan hier contact met ons op en wij zullen je helpen met je bestelling."
  • Ik wil mijn bestelling retourneren
    - "Je mag je bestelling altijd retourneren. Alle informatie over hoe je dat moet doen, vind je hier"

Mijn pagina & inloggen

  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer, hoe log ik nu in?
    - "Je kunt op "wachtwoord vergeten" klikken dan wordt er een herstellink naar je verzonden."
  • Wat kan ik zien op mijn pagina's?
    - Je ziet al je bestellingen
    - Je kunt zien welke producten je bewaakt
    - Je kunt beoordelingen achterlaten over producten die je hebt gekocht
    - De door jouw gekochte cadeaubonnen bekijken
  • Hoe kan ik mijn eerdere bestellingen bekijken?
    - "Op mijn pagina's vind je al je orders die zijn besteld met het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld."
  • Hoe laat ik een beoordeling achter?
    - "Enige tijd nadat je jouw product hebt ontvangen, sturen wij je een e-mail waarin je jouw product kunt beoordelen. Je kunt ook inloggen op mijn pagina's en daar een beoordeling achterlaten."
  • Ik wil mijn beoordeling wijzigen, hoe doe ik dat?
    - "Dan moet je een e-mail naar onze klantenservice hier sturen, zij helpen je graag verder."
  • Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dat?
    - "E-mail onze klantenservice hier en wij verwijderen je profiel."

Cadeaubonnen

  • Kan ik fysieke cadeaubonnen kopen?
    - "We verkopen alleen elektronische cadeaubonnen, d.w.z. je ontvangt onmiddellijk na aankoop een cadeaubon op het e-mailadres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven."
  • Hoe werken elektronische cadeaubonnen?
    - "Je ontvangt je cadeaubon direct na je aankoop per e-mail. De cadeaubon is 12 maanden geldig."
  • Ik heb mijn cadeaubon niet ontvangen via mijn e-mail, wat moet ik doen?
    - "Controleer eerst of de e-mail misschien in de map met ongewenste e-mail is beland. Zo niet, neem dan hier contact met ons op en wij zullen je helpen."
  • Hoe snel na aankoop ontvang ik de cadeaubon?
    - "Je ontvangt de cadeaubon enkele minuten nadat je de aankoop hebt gedaan."
  • Hoe lang is de cadeaubon geldig?
    - "De cadeaubon is 12 maanden geldig."
  • Hoe wordt de cadeaubon geleverd?
    - "De cadeaubon wordt verzonden naar hete-mailadres dat je hebt opgegeven bij het afrekenen."
  • Kan ik iets kopen met meerdere cadeaubonnen?
    - "Dat gaat prima, voer bij de kassa alle codes in met een komma ertussen."
  • Kan ik een cadeaubon gebruiken voor meerdere bestellingen?
    - "Wanneer je bij je eerste aankoop niet het volledige bedrag gebruikt, kun je het resterende bedrag binnen 12 maanden gebruiken bij je volgende aankoop."

Producten

  • Kan ik CAIA-producten nog ergens anders kopen dan op de website?
    - "Onze producten worden alleen via onze website verkocht. Als je vragen hebt, kun je ons hier altijd een e-mail sturen."
  • Kan ik tips krijgen over producten die bij elkaar passen?
    - "Absoluut. Op veel van onze productpagina's noemen we de producten die bij elkaar passen. Je kunt ook op Instagram en "hoogtepunten" kijken voor meer inspiratie en informatie over bijpassende producten. Als je niet kunt vinden wat je zoekt kun je hier altijd contact met ons opnemen."
  • Zijn jullie producten veganistisch?
    - "Veel van onze producten zijn veganistisch. Op de productfoto zie je gewoon of er een markering is met "veganistisch product" of niet. Op elke productpagina vind je ook een volledige lijst met ingrediënten."
  • Bevatten jullie producten gluten?
    - "Enkele van onze producten bevatten caprylyl dimethicone ethoxy glucoside die afkomstig is van tarwe en maïs. Alleen gluten die je via je mond inneemt, kunnen schadelijk zijn bij coeliakie, dus make-up en huidverzorgingsproducten kun je prima gebruiken, zelfs als er gluten in het product zitten. Met betrekking tot lippenstift die in je mond terechtkomt, is het net als met voedsel: je krijgt gluten binnen als er gluten in het product zitten."
  • Zijn jullie producten dierproefvrij?

    - "CAIA Cosmetics is sterk gekant tegen dierproeven en onze producten worden niet verkocht op markten waar het een eis is dat de producten op dieren worden getest."

  • Waar komt jullie MICA vandaan?

    - "De MICA die we gebruiken is natuurlijk en de mijnbouw vindt ethisch plaats. Onze leverancier is lid van RMI (Responsible Mineral Initiative) en rapporteert continu aan dit orgaan. Elk jaar in juni vindt de beoordeling van hun hele leverketen plaats, wat garandeert dat een grote hoeveelheid parameters van goed niveau zijn. Er wordt niet alleen gewerkt tegen kinderarbeid, maar ook met milieukwesties. Door zich aan te sluiten bij RMI denken we dat onze leverancier goede garanties kan geven dat zijn leveranciers van MICA een goede kwaliteit aanhouden en natuurlijk kinderarbeid vermijden. Je kunt ook googlen op het Responsible Mineral Initiative voor meer informatie over hun manier van werken."

  • Het lukt me niet om kleur van mijn bronzer/blush/highlighter te krijgen, doe ik iets fout?
    - "Onze bronzer, highlighter en blush hebben een prismaformule die niet sterk gepigmenteerd is. Dit betekent dat je het product vrijwel altijd moet opbouwen tot het gewenste resultaat. Bij meer gepigmenteerde producten is dat niet altijd nodig."

    Bij het aanbrengen van poederproducten is het belangrijk dat je een droge en schone kwast gebruikt. Als je foundation hebt aangebracht en een vette huid of gezichtscrème hebt die nog niet echt is opgedroogd, kan dit worden overgebracht naar de kwast en vervolgens naar het product. Daarom raden we aan om de kwast af te vegen tussen de keren dat je hem in het product dompelt, en dat je een compacte borstel gebruikt voor meer pigment. Vergeet ook niet om je make-up niet te bewaren in de badkamer waar het gemakkelijk vochtig wordt. Dat kan ook van invloed zijn op het product."
  • Kan ik geurmonsters van de parfums kopen?
    - "Helaas bieden we geen geurmonsters aan. Op de website vind je een beschrijving van de hart-, basis en topnoten van het parfum. In combinatie met beoordelingen van klanten krijg je zo een aardig idee van het parfum."
  • Hoe moet ik mijn make-upkwasten wassen?
    - "Was je kwasten eenmaal per week om een goede kwaliteit en duurzaamheid te behouden en voor een beter make-upresultaat. Gebruik de Expert Brush Cleaner, werk met lauw water en een druppeltje afwasmiddel en was de kwast met circulaire bewegingen. Spoel de kwast goed uit en laat hem liggend drogen op een schone handdoek, bij voorkeur met de kwast iets naar beneden gekanteld zodat het water helemaal weg kan."
  • Ik weet niet welke tint ik moet kopen van een of meer producten - kunnen jullie mij helpen?
    - "Wij helpen je graag! Stuur gerust een foto van jezelf om het wat gemakkelijker te maken."
  • Hoe krijg ik te horen wanneer een uitverkocht product weer op voorraad komt?
    - "Je kunt bij het desbetreffende product klikken op “dit product bewaken” en je e-mailadres invullen. Je krijgt dan een e-mail zodra het product weer op voorraad is." 
  • Ik wil foundation en concealer kopen - hoe weet wat mijn ondertoon is?
    - "Op ons Instagram kun je bij de hoogtepunten informatie vinden over hoe je je eigen ondertoon kunt bepalen. Onder het vraagteken op de productpagina van de foundation en concealer vind je hier op de website ook informatie."
  • Hoe kan ik bekijken welke ingrediënten een product bevat?
    - "Op elke productpagina vind je een complete lijst met ingrediënten onder “Ingrediënten”."
  • Bevatten CAIA producten parabenen of PFAS?

    "Onze producten bevatten geen parabenen of PFAS. Al onze producten zijn opgenomen in het Zweedse College ter beoordeling van geneesmiddelen en het Europese CPNP."

  • Bevatten jullie producten talk?
    - "Talk op zich is niet gevaarlijk, maar er zijn problemen geweest met het voorkomen van asbest in talk. En dat is iets dat onze producent garandeert dat we niet in onze producten hebben. Asbest is ook niet toegestaan in cosmetische producten in de EU. We gebruiken enkele van 's werelds grootste en meest serieuze fabrikanten en hebben er daarom vertrouwen in dat het product geen gevaarlijke residuen bevat."

PR & Samenwerkingen

  • Is het mogelijk om retailer te worden voor jullie producten?
    - "We vinden het ongelooflijk fijn dat je onze producten leuk vindt en graag retailer zou willen worden. We verkopen onze producten echter uitsluitend via onze eigen website."
  • Ik heb een verzoek om samenwerking, met wie kan ik contact opnemen?
    - "Je bent van harte welkom om onze klantenservice te e-mailen op info@caiacosmetics.com"
  • Waar kan ik de producten van CAIA Cosmetics kopen?
    - "Wij verkopen onze producten alleen via onze eigen website."
  • Op welke kanalen zit CAIA Cosmetics?
    - "Je vindt ons hier: Youtube, Instagram, Facebook, TikTok en Pinterest"

Retourneren & Klachten

  • Ik wil een artikel retourneren, hoe doe ik dat?
    - "Je vindt hier alle informatie over het aanmaken van een retourverzending"
  • Ik heb mijn retourzending verstuurd, wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
    - "Binnen 30 dagen na ontvangst van je retourzending. Dan vindt terugbetaling plaats naar je rekening of wordt je factuur gecrediteerd."
  • Ik heb een product ontvangen dat niet correct is, hoe kan ik reclameren?
    - "Wij betreuren het dat je een product hebt ontvangen dat niet correct is. Neem hier contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder."
  • Mijn pakket heeft transportschade opgelopen, wat moet ik doen?
    - "Neem hier contact op met onze klantenservice en stuur bij voorkeur een foto mee waarop te zien is hoe het pakket beschadigd is, dan helpen wij je graag verder."
  • Kan ik producten ruilen?
    - "Als je de tint van een en hetzelfde product wilt wijzigen, is dit mogelijk. Je kunt dan een retourzending aanmaken en een notitie toevoegen met de tint die je wilt. Helaas is het niet mogelijk om te ruilen voor een ander product, dan moet je het product dat je niet wenst retourneren."
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    - "Als je denkt dat je je een defect product hebt ontvangen, kun je hier contact opnemen met onze klantenservice dan helpen wij je graag verder."
  • Moet ik een beschadigd artikel retourneren?
    - "Als je een beschadigd of defect artikel hebt ontvangen, moet je hier contact met ons opnemen, bij voorkeur met een foto van het product, zodat we je verder kunnen helpen."

Overige vragen

  • Hoe verwerkt CAIA Cosmetics mijn persoonsgegevens?
    - "Alle informatie vind je hier"
  • Hoe gaat CAIA Cosmetics om met cookies?
    - "Alle informatie vind je hier"

Jouw pagina

Wachtwoord vergeten?
0