Retouren en ruilen
Retour & Ruilen

Volgens de Zweedse wet inzake verkoop op afstand en huis-aan-huis verkopen hebben klanten altijd 14 dagen de tijd om een aankoop te annuleren. Neem contact op met onze customer service als je het product gedurende die tijd wilt retourneren voor een terugbetaling of wilt ruilen voor iets anders.

Wanneer je een product retourneert, ben je verantwoordelijk voor eventuele schade. Daarom is het erg belangrijk dat je het retourneert in de onbeschadigde originele verpakking. Alle productinformatie of handleidingen moeten ook worden meegestuurd. Gebruik de originele verpakking/doos/envelop om het product terug te sturen. Bescherm het product goed voor de retourzending. We raden aan dat je dezelfde verpakking/doos/envelop gebruikt als waarin het artikel naar je is verzonden.

Terugbetalingen op ontvangen, goedgekeurde retourzendingen worden binnen 30 dagen gedaan.

 
Reclamatie
Volgens de Zweedse wetgeving hebben consumenten het recht om een defect artikel terug te sturen tot drie jaar nadat het is gekocht, maar binnen een redelijke termijn nadat zij het defect hebben ontdekt. Gebreken zijn fouten die kunnen worden herleid tot de manier waarop het product werd vervaardigd. Ze zijn niet geassocieerd met gewone slijtage of de veroudering van producten.

Beauty Icons AB behoudt zich het recht voor om, in de eerste plaats, het gebrek te verhelpen. Als tweede optie zouden we het product opnieuw kunnen leveren. Als geen van beide mogelijk is, zullen we voor terugbetaling zorgdragen. Voor vragen over retouren, kun je contact opnemen met onze customer service op: info@caiacosmetics.com. Houd er rekening mee dat Beauty Icons AB niet verantwoordelijk is voor de verzendkosten van de retourzending.

Beauty Icons AB zal een beoordeling maken zodra we het door jou geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij nemen dan contact met je op om de zaak op te lossen. Nadat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, verwerken we je aanvraag binnen 30 dagen.

Markeer de retourzending duidelijk met CAIA-cosmetica en zorg ervoor dat je een briefje toevoegt met je bestelnummer en naam. Stuur het pakket vervolgens naar: 

Bonver Logistics
Tav: CAIA Cosmetics
Gåshaga brygga 1
181 85 Lidingö
Sweden

In het geval van een geschil, volgen wij alle beslissingen van de Zweedse Nationale Raad voor Consumentenklachten.

Jouw pagina

Wachtwoord vergeten?
0